Cloenda agenda 21

El dia 9 de Juny hem anat en representació de tots els alumnes,al parc de l’ Estació del Nord a fer la cloenda d’ agenda 21,de les Escoles Sostenibles.Nosaltres hem parlat de les plantes,l’ecosistema de l’ Aquari,l’hort i tot el què fem per a tenir una escola sana.Altres escoles han explicat temes molt interessants: energies renovables,com reduir embolcallis,contaminació acústica etc.Desprès,tots junts,hem gaudit de diferents tallers,on ens hem divertit i també hem aprés:construccions,jocs de fusta ,alimentació etc.

SAM_8058  SAM_8041