Cicle inicial

Els nens del cicle inicial ( 1r i 2n)  hem començat el curs aprenent a llegir i escriure el nom de la nostra escola. Tots crèiem que Mossèn Jacint Verdaguer era el senyor que va fer l’escola. Però investigant, vam descobrir que no és així; si no que aquest és el nom que li van posar a l’escola perquè Jacint Verdaguer va ser un poeta català que li agradava la natura i que a vegades vestia amb la roba típica dels pagesos catalans: roba de pana i barretina vermella.

Us deixem llegir el poema de l’ametller i unes fotos de la nostra feina.

Al vestíbul de l’escola també podeu veure una pel·lícula amb les feines que hem fet totes les classes, des del més petits als més grans.

Ametller
Jo et miro