Cantem el “Rap de les dones” a la UAB!

El passat dimarts 19 de març, els alumnes de 6è vam fins a la Universitat Autònoma de Barcelona on vam participar a l’acte Educant la Igualtat.  Aquesta activitat està organitzada dins la franja reservada per Activitats Campus per a estudiants de diferents graus i cada dia es dedica a un tema diferent. En aquesta ocasió parlaven de l’educació en igualtat, així que ens hi van convidar per presentar una de les nostres experiència relacionades amb el tema: “El Rap de les dones” que van crear l’any passat els alumnes de 6è (ara ex-alumnes).

Anna Carreras Pont, de la Cooperativa Coeducacció, ens va convidar a reflexionar sobre la pedagogia feminista: un repte antic però pendent. A continuació, vam sortir nosaltres i vam explicar l’experiència.

Va ser molt emocionant veure com els professors i els futurs estudiants s’emocionaven amb la feina que fem a les escoles.

Gràcies per convidar-nos-hi!

Alumne de 6è.