Cantem drets

El dijous 23 de maig va tenir lloc a l’escola el concert de cloenda del Projecte Cantem Drets. Aquest projecte és una col·laboració en tàndem de la nostra escola juntament amb el Conservatori Superior de Música del Liceu i la Universitat Blanquerna.

Els nens i nenes de 6è van crear quatre poesies per treballar la pau i les injustícies a l’escola. Més tard, els alumnes universitaris i propers mestres de música de la Universitat Blanquerna i el Conservatori del Liceu, han inventat les músiques per convertir-les en cançons.

Us deixem els vídeos de les nostres cançons. Esperem que us agradi!!!

Podeu trobar més informació del projecte al web