Benvinguts a l’alegria

Bon-inici-de-curs.jpg imatge extreta de www. elsmestres.com

Dijous vam iniciar un nou curs escolar i després de les vacances, va ser un moment de grans alegries.

L’alegria de donar la benvinguda als nens i nenes de P3, de la classe dels peixos i les tortugues. Per molts, el primer cop que es separen tant de temps de les seves famílies, però també el moment de fer nous amics i amigues. L’alegria de veure que es fan grans i mica en mica són més independents.

També l’alegria dels nens i nenes de 1r, que han deixat enrera l’educació infantil i comencen la primària, on els esperen nous reptes i noves il·lusions.

Alegria pels retrobaments, alegria pels nous companys, nens, nenes, mestres, famílies, alegria per tot un curs nou per encetar.

Sigueu doncs tots i totes molt benvinguts a l’alegria d’un nou curs escolar!.