Els alumnes de 5è ballem a Palau!

La sala d’actes de la nostra escola s’ha convertit en un gran saló d’un palau de l’Edat Mitjana!!

Els alumnes de 5è hem estat estudiant l’Edat Mitjana amb l’ajuda del Museu Marítim, que vam anar a visitar ahir com a cloenda del projecte. Avui, ens hem situat al teatre simulant un saló d’un palau de l’Edat Mitjana i ha vingut l’Ismael, l’expert del Museu Marítim que ens ha estat ajudant aquests dies. L’hem fet seure al tron dalt de l’escenari i li hem ballat dues danses acompanyades en directe d’instruments de l’oquestra Orff. També li hem fet entrega d’uns llibrets que hem estat creant on ‘explica la vida dels diferents personatges que vivien en la societat de l’època.

Ens ha agradat molt que hagi vingut i que hagi ballat amb nosaltres.