ATURADA DE PAÍS

ATURADA DE PAÍS
L’escola romandrà tancada.

Benvolgudes famílies,

La comunitat educativa (mestres, personal no docent, monitors de menjador i famílies) ens afegim al comunicat de les entitats integrants de la Taula per la Democràcia i condemnem enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’estat per intentar impedir el referèndum de l’1 d’octubre.

Les actuacions policials per desallotjar violentament els milers de persones que s’han aplegat en els col·legis de Catalunya i per requisar el material per a la votació són absolutament inadmissibles i són una violació de drets civils i polítics i de la convivència de la societat catalana.

Com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el dia d’ahir us informem que el personal de l’escola se suma a aquesta aturada.

Trencar vidres d’escoles, forçar les portes per entrar, mai. Enlloc.

Deixeu l’escola en pau.

Fem una crida a les famílies, a assistir a la manifestació convocada a les 6h de la tarda per a la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme, el respecte i no la intolerància.

Punt de trobada de la comunitat educativa de l’escola Mn. Jacint Verdaguer:

A les 5:30h a la Rbla Catalunya/Diagonal 397, al costat de la “Jirafa Coqueta” (escultura que hi ha al mig de la Rambla).