Assemblea de l’Escola més Sostenible

Durant el mes de gener els nens i les nenes de primària de la nostra escola han treballat a les aules propostes per millorar el consum responsable en l’alimentació i aquest dilluns passat hem fet la 2a trobada de representants dels alumnes de l’escola més sostenible per posar en comú aquesta feina. Des de les classes dels més petits del cicle inicial, passant pels alumnes del cicle mitjà i els del cicle superior han participat en l’elaboració de diverses accions educatives per millorar els hàbits d’alimentació a l’escola. Ara toca que tota la comunitat educativa del Jacint Verdaguer doni continuïtat a les propostes i decidim quines començarem a posar-les a la pràctica pròximament.
Continuem la tasca cap a una escola més sostenible….