AMBIENTS EN CONSTRUCCIÓ!

Un tsunami d’il·lusió i innovació pedagògica està sacsejant la nostra escola. Un munt de petits ambients d’aprenentatge lliure estan en procés de construcció per tots els racons, vestíbuls i passadissos.

Jocs matemàtics, jocs de paraules, aula de teatre, fusteria, maquetes del nostre cos, experimentació científica, contes i titelles, cuinetes i nines, biblioteques d’aula, escola de natura…i molts altres espais on l’alumnat del centre podrà aprendre de manera autònoma amb un acompanyament en el procés de descoberta.

I tot això ho estem fent de la manera més sostenible i comunitària possible, amb la participació de mestres, famílies, entitats del barri i veïnatge. Tot un repte que estem aconseguint amb el Centre Cívic El Sortidor, la cooperativa de consum La Seca, les famílies de Castellers del Poblesec, La formiga associació sociocultural i membres de la comunitat de préstecs veïnals Lendi.

Sota el lema Res al Sac, estem donant noves vides a tot allò que la comunitat ja no necessita: llibres i contes, nines, cuinetes, cotxets, disfresses i roba, cotxes, pilotes, teles, llanes, fils i retalls, plafons i petites peces de fusta, palets, petits mobles, cartrons i tubs i tot allò que la gent del barri vol que sigui reaprofitat.

Ja ho sabeu, si voleu participar del procés de canvi del Verdaguer no ho dubteu! Busqueu un dels punts de recollida o porteu el material directament a l’escola. Nosaltres el farem reviure!