El nostre barri

EL NOSTRE BARRI

Mercat de les Flors

El Poble Sec, ocupa una estreta franja urbana que s’estén des del peu de la muntanya de Montjuïc fins al Paral·lel. Des del 1984 està adscrit al districte de Sants-Montjuïc. 

Delimiten el barri el passeig de Josep Carner, l’avinguda Paral·lel, el carrer de Lleida i el passeig de Santa Madrona i la muntanya i el passeig de Montjuïc. 

El nom de Poble Sec té diferents versions. Es diu que prové del fet que durant una època es va fer una explotacióCasarramona.jpg

excesiva d’aquestes terres i que finalment van patir problemes d’aigua. 

Al nostre voltant podem trobar edificis històrics molt importants,com per exemple l’antiga Casaramona seu de la FundacióLa Caixa, el Palau Nacional on està ubicat el Museu Nacional d’Art de Catalunya,el Mercat de les Flors on s´ha instal·lat l’ Institut del Teatre i finalment no podem oblidar les Fonts de Montjuïc que ofereixen un marc incomparable a la ciutat i a la seu de la Fira internacional de Barcelona.

Des d’el curs 2010-2011, els alumnes de 6è desenvolupen un projecte de recerca i descoberta al voltant del barri.

Si en voleu saber més, aquí teniu  els enllaços a la feina realitzada cada curs.

Curs 2011-2012

Curs 2010-2011

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut