XOCOLATADA SOLIDÀRIA

El 15 de febrer és el Dia Internacional contra el Càncer Infantil, i des de fa anys, a l’escola s’organitza una xocolatada solidària en col·laboració amb l’Hospital Sant Joan de Déu. El passat 9 de febrer, a les terrassetes d’infantil, es van preparar unes taules per a rebre als infants i les famílies en una cita tan solidària com aquesta. Per una banda, xocolata desfeta i melindros, i per una altra polseres Candela i altres productes solidaris com bolígrafs i llibretes. Per fer d’aquesta diada més inclusiva, vam comptar amb xocolata desfeta sense lactosa i amb una alternativa sense gluten als melindros.

La cita va ser un èxit i totes les famílies van tenir la seva oportunitat de col·laborar i gaudir d’un berenar col·lectiu i diferent. Es van recaptar 891 € per a la investigació del càncer infantil, de manera que gràcies a tothom que va ajudar a tirar endavant la xocolatada solidària d’enguany: AFA, famílies, Fundesplai, cuineres, escola… i un agraïment especial a les persones voluntàries que van servir la xocolata i/o vendre els productes solidaris de la Fundació Sant Joan de Déu.

Lloc web de l’AFA