PROJECTE “BEST SELLER” A CICLE INICIAL

Ahir els nens i nenes de Cicle Inicial van conèixer els alumnes de 2n d’ESO amb qui faran el Projecte “Best Seller”.

Aquest projecte neix de la voluntat d’unir la literatura i l’emprenedoria, i de la voluntat de posar en contacte els alumnes de 2n d’ESO de la Mallola amb els alumnes de primària de les escoles de la ciutat d’Esplugues.

El projecte vol fomentar la lectura i la producció literària dels alumnes de La Mallola a través de l’elaboració d’un conte que té un públic objectiu prèviament definit: els alumnes de 1r i 2n de primària. També vol fomentar la lectura, l’escriptura i l’anàlisi crític dels alumnes de Cicle Inicial, que participaran en l’elaboració de la portada (il·lustració: 1r) i la contraportada (resum: 2n) del conte.

Clica la imatge per veure més fotografies.