MONES DE PASQUA

Els infants de l’escola han preparat, amb molta imaginació, les tan esperades mones de Pasqua. Depenent de l’edat, cada grup s’ha organitzat de manera diferent per decorar unes mones inspirades en el centre d’interès d’enguany: camins. Cliqueu a la imatge per poder veure l’exposició de fotografies de la jornada on podreu apreciar (però no tastar) les boníssimes mones que tots i totes han preparat i degustat.

Divendres també ens vam acomiadar de la Rosana, l’administrativa de l’escola des de fa 20 anys, que ha obtingut una nova destinació a un altre centre d’Esplugues. Infants i mestres li hem dedicat un passadís al pati ple de somriures i agraïments. Et trobarem a faltar, Rosana!

Bones vacances a tothom!