eTwinning

3 bones notícies al voltant del projecte eTwinning: Aquesta setmana l’alumnat de Cicle Superior dona per finalitzat el projecte eTwinning d’enguany anomenat “Build Future, Stop Bullying”. Al llarg dels darrers 4 mesos hem pogut aprendre més sobre aquesta problemàtica, conèixer diferents tipus de bullying i aprendre al mateix temps vocabulari relacionat amb el tema. Els infants han creat uns pòsters per a donar a conèixer i sensibilitzar sobre aquest fenòmen que pateixen milers de nois i noies arreu del planeta, i poden estar ben orgullosos i orgulloses de la feina feta. Aquí trobareu el vídeo de la exhibició que hem preparat amb les feines realitzades.

També us volem informar de què el logo creat per un dels nostres alumnes de 6è va ser el més votat d’entre tots els presentats pels diferents països participants i ha estat la imatge oficial del nostre projecte aquests darrers mesos. Aquest és el resultat:

Per acabar volem compartir amb vosaltres una imatge de la classe de 6è que aquesta setmana ha rebut un obsequi per la feina realitzada el curs passat en el projecte “Fight for environmental challenges”, guanyador del Segell de Qualitat Nacional eTwinning atorgat pel ministeri d’educació com a reconeixement a l’excel·lència del projecte.