BONES NOTÍCIES DEL PROJECTE eTWINNING!

El projecte eTwinning de Cicle Superior anomenat “Fight for environmental challenges” ha rebut el reconeixement del Segell de Qualitat Nacional que s’atorga a docents amb projectes excel·lents i que indica que aquest ha assolit els estàndards nacionals i europeus fixats per la Comissió Europea.

Però què és eTwinning? És una iniciativa de la Comissió Europea que permet a centres educatius d’arreu d’Europa comunicar-se entre ells i fer un intercanvi cultural que ajudi a millorar alhora les competències bàsiques de l’alumnat. D’aquesta manera es poden dur a terme projectes entre dos o més centres de diferents països per tal de posar en pràctica i millorar els coneixements en llengües estrangeres.

Durant el curs 2021-2022 es va dur a terme un intercanvi virtual amb diverses escoles de Turquia i de Geòrgia a través del projecte esmentat. Cada mes es treballava, des de l’àrea d’anglès, la temàtica sobre contaminació mundial (causes, efectes, solucions…) creant diversos materials de conscienciació envers les problemàtiques relacionades amb el canvi climàtic, per després compartir-ho amb els nostres companys europeus. És una molt bona notícia haver rebut aquest reconeixement i cal felicitar el nostre alumnat per la bona feina realitzada. Well done everyone!