Sant Jordi

El passat dissabte 21 d’abril vam celebrar a l’escola la nostra festa major. la festa de Sant Jordi.

A primera hora del matí l’Afa ens va fer una fantàstica xocolatada amb melindros. Vam poder visitar l’exposició, feta per tots els alumnes de l’escola, al vestíbul i al pis de dalt. Els alumnes de sisè van estar venent llibres en una paradeta a la pista. A partir de les 11 van començar les danses dels alumnes i entitats. Vam veure les danses de totes les classes de l’escola, vam tenir la visita dels gegants d’Esplugues acompanyant al Més Petit de Tots i la Mariona de la Mainada. Vam gaudir amb els bastoners d’Esplugues i vam fer un final de festa amb l’actuació dels Boiets Esquitxafocs. Va ser un matí fantàstic. Des de l’escola volem agrair primer de tot als nens i nenes de l’escola per tots els treballs realitzats i totes les danses que ens van oferir. També a les famílies de l’Afa que ens van oferir una boníssima xocolata. Donar les gràcies també a totes les entitats que any rere any participen a la nostra festa (Geganters, bastoners i Boiets Esquitxafocs). Gràcies a totes les famílies que van venir a gaudir de la festa (pares, mares, avis, àvies, tiets,…), a la regidora d’Educació de l’Ajuntament per compartir amb nosaltres aquest matí i per finalitzar gràcies a tots els mestres per fer un altre any possible que aquesta festa hagi sigut un èxit.

A continuació teniu un recull de fotografies de la festa.