PROJECTE PATIS AMB GRAN PAELLA FINAL

Aquest dissabte arriba la GRAN PAELLA! Dissabte 22 d’octubre ens reunirem a l’escola per dur a terme una superjornada per a millorar els espais exteriors de la nostra escola. Així que ja ho sabeu, correu a buscar els vostres tiquets perquè no hi podeu faltar! La vostra col·laboració i implicació és molt important per tota la nostra canalla! Ens encantaria comptar amb vosaltres tota la jornada, però podeu venir en l’horari que us vagi millor i l’estona que pugueu!

Obrirem les portes de l’escola a les 9 h, la paella es farà a les 14 h i acabarem al voltant de les 17 h.

Tiquets: disponibles a la secretaria de l’escola.

Preu per persona: 12 euros (el preu inclou paella, beguda i postres).

Data límit per comprar-los: dimecres 19/10 a les 17 h.

Què caldrà portar de casa? El got, el plat i els coberts.