PROJECTE COLÒNIES

Avui ha marxat l’últim torn de colònies que faltava per completar la roda de tardor del nostre gran projecte, LES COLÒNIES.
Amb aquest projecte podem veure la importància de fer escola fora de l’escola adquirint aprenentatges vivencials i significatius i valors com la vida en grup lluny de la família.

Aquí deixem un dels moments més bonics on companys/es d’altres cursos acomiaden aquells i aquelles que marxen de colònies.

Si voleu veure les imatges de les colònies de cada cicle només heu d’entrar a l’espai de cada un d’ells a partir d’una setmana després d’haver tornat.