Jornada patis 2020

Aquest dissabte 29 de febrer vam fer la jornada anual de patis.
Ens vam trobar tots, famílies i mestres a partir de les 9h a l’escola per fer tota un sèrie d’actuacions per millorar els espais exteriors de la nostra escola. Va ser tot un èxit de participació, durant el matí van passar unes 80 persones per col·laborar en les diferents tasques. Per recuperar forces, més de 60 persones vam dinar una gran paella a les terrasses de l’escola. Va ser un dia fantàstic, on s’han enfortit encara més els vincles família-escola, ens hem unit tota la comunitat educativa per anar convertint els espais exteriors de l’escola en uns jardins plens de propostes enriquidores per els nens i nenes deL Lola.
Ens falten paraules per descriure com de bé ens vam trobar ahir a l’escola tots plegats. Només ens falta fer un grandiós agraïment a totes les famílies que vau venir a compartir aquest dia de treball a l’escola, sense vosaltres això no seria possible. També agrair als mestres que van venir tot un dissabte a l’escola a treballar pels seus alumnes i com no, a tots els nenes i nenes que s’han fet aquest projecte seu i que van treballar de valent.
MOOOOOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!!!! SOU MOLT BONA GENT!!!!