Jornada pati 1 d’abril

Avui dissabte 1 d’abril hem tornat a fer jornada de treball de patis, alumnes, famílies i mestres.

Ens hem trobat a les 9h del matí i hem pogut realitzar les següents actuacions:

• Hem creat el racó d’ocells al pati, delimitat amb unes estaques i amb unes menjadores xulíssimes de diferents alçades.
  • Hem muntat i col·locat 3 taules de fusta de picnic
  • Hem plantat herbes aromàtiques a la jardinera de P3 i a la jardinera de la rampa del costat de la pista
  • Hem netejat la compostadora i hem endreçat el racó de materials que hi ha a l’hort.
  • Hem tret tot el sauló del pati de P3 i de gran part del pati d’infantil i inicial.

A les dues del migdia hem pogut gaudir d’una boníssima paella tots entaulats al porxo de l’escola.

Hem passat una jornada fantàstica, amb un ambient immillorable, com sempre, hem tingut sol, pluja, llamps i trons, però hem pogut fer moltíssima feina.

Ara ja, desitjant que els nens i nenes de l’escola en puguin gaudir a partir de dilluns.

Gràcies famílies!!!! Junts fem escola!!!

1. Xavier Galve Sancho

Molt bé! Així m’agrada… som els millors… jo vaig acabar baldat.
    Llàstima de la pluja perquè em vaig deixar algunes coses per acabar.
    Un altre dia serà.

Fins la propera