Projecte Pati

El Projecte d’Espais exteriors va néixer durant el curs 2015-2016 des de l’escola.
Ja feia un temps que ens plantejàvem la remodelació dels patis de l’escola per aprofitar-los, encara més, com a entorn d’aprenentatge.

La idea era que esdevingués un projecte on hi hagués implicació de tota la comunit
at educativa (alumnes, mestres, ajuntament, entitats,…). Per aquest motiu vam crear una comissió d’espais exteriors amb representació de tota aquesta comunitat per tal de dur a terme el projecte.
Després de fer un anàlisi de la situació actual de l’espai pati, vam explicar el projecte als nostres alumnes i van fer tot un recull de propostes sobre com volien que fos el seu pati.

Després de molta feina per part de les subcomissions de treballs formades per famílies, alumnes i mestres vam poder fer la primera jornada de treball.

img_20160920_151747595img_20161217_144216 img_20160920_151737406