Sant Jordi Escola Lola Anglada

Comparsa de 4rt

Aquest últim  21 d’Abril de l’any 2018 a l’escola Lola Anglada s’ha celebrat Sant Jordi. La principal raó per la qual s’ha celebrat ha estat la presentació dels treballs que han fet tota l’escola.

Aquest any els nens i nenes de 5è i 6è han fet amb material reciclat els aliments del Parc Agrari del Baix Llobregat, els nens i nenes de 3r i 4t han fet un bosc amb material reciclat, 1r i 2n han fet una masía amb brics, P5 i P4 han fet uns racons sobre l’Àrtic i el mar i els nens i nenes de P3 han fet una selva amb tigres en els quals hi havia les cares dels alumnes. Després, les classes, amb la colla de gegants d’Esplugues la gegantona Mariona de l’escola bressol La Mainada i la colla de  bastoners van fer uns balls pels pares, mares, germans, avis, àvies, tiets i tietes.

El més destacat va ser la comparsa que fan cada any els nens i nenes de 4t. Després va venir la colla de diables Boiets esquitxafocs.

Per acabar de rematar la festa, els nens i nenes de 6è van instal·lar una paradeta de llibres.

Redactor: Genís Mañé (5è)
Correctors: Teo Garcia (5è) i Joan de déu Claros (5è)