Les obres a l’Escola Lola Anglada

Aquest curs 2017-18 l’escola Lola Anglada d’Esplugues de Llobregat ha fet unes grans obres.El curs passat, 2016-17, teníem un gran porxo, que era on jugàvem en equip i on ens refugiàvem  de la pluja.

Ara, al porxo que teníem, en faran dues plantes: A la  planta baixa, hi haurà un gran gimnàs on  els més petits podran fer psicomotricitat, i els grans educació física. A la planta de dalt, hi posaran una enorme biblioteca i sala de treball.

Allà, hi haurà tota mena de llibres, per als més petits i pels més grans i també podrem treballar i gaudir de la lectura.

PER QUÈ HEM FET LES OBRES? Per que l’escola estava faltada d’espais. Cobrint el porxo s’han guanyat dos grans espais.

Les obres van començar a finals del curs passat i ara encara continuen. Segurament al gener o al març ja tindrem el porxo acabat.

Redactora: Aida Ferrer Sanchez (6è)
Correctores: Carla Lozano García (6è) i Martina Ortega Briz (6è)
3 de novembre de 2017