Arriba la festa de la Cantanyada!

Dibuix al natural la barraqueta de la castanyera feta per la Irene de 1r

La castanyera que decora l’entrada de l’escola, va començar sent el ninot del carnestoltes, però per fer-la, el vam disfressar i li vam canviar la cara. A classe de plàstica vam fer una cara nova per donar semblança a la castanyera. Per disfressar-la vam començar per la roba. Duia una samarreta blava, un davantal i un mocador de quadrats marrons i blancs.

La seva cara la vam tapar amb paper de diari encolat per poder-li donar forma. La cara era gran, tenia uns ulls blaus, boca grossa, nas llarg i unes galtes com els esquirols.

El Marrameu (gat de la castanyera) està fet per tres esferes amb dos trossos de cartró com potes. El final de les potes estan pintades de blanc, però tota la resta pintada de negre. Té uns ulls verds i grossos.

Les parets de la caseta eren cordills amb fulles penjades amb pinces. També tenia dos dibuixos; una finestra i una foto.

La castanyera estĂ  acabada però…  fa una mica de por!

La castanyada és avui! Tots estem molt emocionats. Els de 6è venen castanyes i boniatos. I la caseta acabada decora l’entrada de l’escola.

Molta sort a la castanyada i al “halloween”!

Redactor: Joan Caro Muñoz (5è)
Correctors: Pau Morales Garcia (5è) i Enric Tauler Surdu (5è)