COLÒNIES CICLE SUPERIOR “EL DELTA DE L’EBRE”

INFORMACIÓ COLÒNIES DELTA DE L’EBRE 2018

Els nois i noies de cicle superior (5è i 6è) marxem de colònies de primavera a l’alberg del Poblenou del Delta de l’Ebre.

Alberg l’ENCANYISSADA – POBLE NOU DEL DELTA
Tota la informació la podeu trobar en aquest enllaç: http://www.xanascat.cat/showhostel.tjc?id=237&index=17  Telèfon, com arribar-hi, instal·lacions, història…)

Què farem i què veurem en aquestes colònies:

Dimecres 16 de maig de 2018:
Visita a La Torra (Centre d’interpretació de l’arròs) Camarles. (Matí) http://www.camarles.cat/centre-interpretaci%C3%B3-de-l-arros.html
Visita als camps d’arròs de les Barraques de  Salvador a Deltebre. Dinar a Deltebre (Cal portar el dinar de casa) La Barraca d’en Salvador és un projecte familiar de recupercació dels patrimoni cultural, natural i arquitectònic. http://barracadesalvador.com/ca/  (Tarda)
Jocs a la nit.
Bona nit i lectura d’un conte.

Dijous 17 de maig de 2018:
Sortida molt matinera a fer observació d’ocells al Pont de través (Opcional)
El riu. Sortida en bicicleta des de Poble Nou del Delta a Deltebre.
Visita a l’Ecomuseu per entendre el bosc de ribera, el llaüt com a mitja de transport, arts de pesca i ictiofauna.
Dinar a l’alberg de Deltebre.
Navegació en vaixell pel darrer tram del riu fins a la desembocadura.
Retorn en bicicleta des de Deltebre al Poble Nou del Delta.
Dutxes
Jocs a la nit.
Bona nit i lectura d’un conte.

Divendres 18 de maig de 2018:
Sortida molt matinera a fer observació d’ocells al Pont de través (Opcional)
La bassa com a ecosistema natural.
Visita a la llacuna de l’Encanyissada i centre d’interpretació “La Casa de fusta”
Dinar a Poble Nou del Delta.
Retorn a l’escola. (Horari previst d’arribada: de 16h 30 a 17h)

Sortirem de l’escola a les 8h 45m el dimecres 16 de maig i tornarem divendres 18 al volt de les 17h.

Cal portar l’esmorzar i el dinar del primer dia.
És molt important portar gorra, protecció solar i repel·lent de mosquits. Si es té constància que algun noi o noia és al·lèrgic a les picades de mosquit cal portar (donar als tutors/es) un antiestamínic adequat.

Cal dur:

Sac de dormir i pijama. (A l’Alberg ens donen llençol de matalàs i coixinera)
Roba de recanvi per tres dies: mudes, samarretes, mitjons, jersei/dessuadora….
Bossa per a la roba bruta.
Calçat esportiu.
Motxilla petita (hi ha de cabre la carpeta) amb l’estoig de classe, una carpeta amb tota la informació donada a l’escola i la llibreta de sortides/periodista i una tovallola petita.
Necesser (pinta, raspall de dents…) i sabatilles de dutxa.
Tovallola.
Foulard o mocador de coll.
Cantimplora o ampolla amb aigua. IMPORTANT! (Al Delta, hi fa calor i hi ha poques ombres)
Llanterna (opcional)
Jaqueta impermeable no gaire gruixuda (activitat de bicicleta) i que ens aturi el vent i ens protegeixi de la pluja.
Gorra. IMPRESCINDIBLE PER AQUESTES COLÒNIES
Protecció solar. IMPRESCINDIBLE PER AQUESTES COLÒNIES
Repel·lent de mosquits. IMPRESCINDIBLE PER AQUESTES COLÒNIES
Es poden dur pantalons curts. OPCIONAL
Prismàtics. OPCIONAL
Guia d’ocells. OPCIONAL

Si és imprescindible posar-vos en contacte amb nosaltres ho podeu fer mitjançant el telèfon de l’escola (ja es posaran en contacte amb nosaltres). Si és en horari no escolar podeu trucar al telèfon de l’alberg (977 74 22 03) o a aquest telèfon mòbil directe als/les mestres (616 99 52 98)

No es poden portar ni diners ni telèfon mòbil.

Molt bones colònies… per als nens i nenes que les fem, com per les famílies que es queden a Esplugues!!!