Projecte “Salvem el nostre pati. El pati de l’escola, un espai d’oportunitats educatives”

El curs 2016-2017 vam presentar a l’escola un Projecte per transformar el pati de la nostra escola en un espai ple d’oportunitats educatives. Aquí teniu el projecte presentat. Us animem a llegir-lo i a participar en les iniciatives que us duran a terme per portar-lo a la pràctica. Tota ajuda serà ben rebuda. Entre tots ho farem possible.

PROJECTE. Salvem el nostre pati. Fem del pati de l’escola un espai d’oportunitats educatives.

També us deixem un vídeo amb algunes de les propostes que hem recollit com a possibilitats per canviar el nostre pati. Són imatges d’altres escoles i espais que ja ho han fet. Aquest vídeo el vam fer per presentar el Projecte durant el curs 2016-2017. Actualment ja tenim propostes noves que valorem. Seguim treballant.

I per últim, us presentem alguns vídeos d’escoles que ja van fer un projecte semblant per transformar el seu pati…