PRIMERS DIES A I3

Aquests primers dies d’escola han estat plens d’emocions i noves situacions per tots plegats: retrobaments després de l’estiu, cares noves, petites complicitats, moments de plor i de somriures carregats d’abraçades i moixaines, l’emoció de descobrir un nom per la classe, començar a sentir que formem part d’un nou grup… la classe dels colors! Tot plegat són sensacions que una càmera no pot captar però que ens han acompanyat al llarg d’aquests dies.

Aquí teniu un petit recull d’algunes situacions que s’han pogut fotografiar. Són moments de joc a l’aula o al pati que ens ajuden a gaudir del dia a dia a l’escola i, mica en mica, anar-nos coneixent i familiaritzant amb el nou espai i amb l’escola. Mireu què bé ens ho passem!

FOTOGRAFIES