Primera Trobada del Projecte “Canviem el nostre pati”

Estimades famílies

El proper diumenge dia 27 de maig farem la primera Trobada dins del Projecte d’Escola “Canviem el nostre pati. Fem del pati un lloc educatiu ple d’oportunitats d’aprenentatge”.

L’objectiu d’aquest projecte és la creació de nous espais que potenciïn les possibilitats educatives del nostre pati, i que ofereixin diferents alternatives de joc i experimentació.

Durant aquest curs, un grup de treball format per alguns pares, mares, i mestres de l’escola, hem treballat per poder-lo dur a la pràctica:organitzar i analitzar les propostes, buscar pressupost, trobar els materials necessaris, etc.

Però ara us necessitem a tots i a totes. Si sou experts en fusteria, construcció, jardineria, pintura o qualsevol altre ofici en que pugueu ajudar-nos, o simplement teniu ganes de col·laborar, el proper diumenge 27 de maig us esperem per fer possible aquest canvi. A partir de les 9:00 hores estarem treballant per fer-ho possible. Farem feina matí i tarda, amb un descans per dinar. No hi falteu… encara que només sigui una estona.

Recordeu que els nens i nenes de l’escola poden participar en aquesta trobada sempre que vinguin acompanyant als seus pares.