Els alumnes de quart estem al Vilar Rural de Sant Hilari i estem gaudint dâun primer dia ple dâactivitats! đ
NomÊs arribar, hem esmorzat per agafar energia i començar la jornada amb bon peu. Tot seguit, hem fet jocs de coneixença que ens han ajudat a relacionar-nos i a passar una bona estona tots junts.
A continuaciĂł, hem dinat el nostre pĂcnic đ§ş i desprĂŠs hem tingut una estona de temps lliure per descansar i jugar. A la tarda, hem participat en diferents jocs cooperatius, treballant en equip i divertint-nos molt.
DesprĂŠs de les activitats, hem anat a les habitacions per instal¡lar-nos i deixar-ho tot a punt. Ara anirem a sopar đ˝ď¸ per recuperar forces i preparar-nos per al joc de nit đ.
Adjuntem lâĂ lbum de fotos de les colònies perquè pugueu veure tot el que estem vivint aquests dies: Colònies 4t 2026 đ¸


