Ens ajudeu en el Projecte d’escola “Salvem el nostre pati” ?

Com ja sabeu, el curs 2016-2017 vam presentar el Projecte d’escola “Salvem el nostre pati. Fem del pati de l’escola un espai d’oportunitats educatives”. Un cop superada la fase inicial d’elaboració del projecte, de la seva presentació i aprovació en Claustre de mestres i el Consell Escolar, comencem la fase de treball en la que necessitem de tot el suport que les famílies ens podeu oferir.

Voleu col.laborar en aquest projecte ? Hi han tres maneres de fer-ho.

Una primera manera de fer-ho és aportant idees a la Comissió o Grup de treball del Projecte Salvem el nostre pati, que s’ha creat per potenciar aquest projecte. Si voleu participar en les reunions que es faran podeu omplir el formulari d’inscripció següent. Us esperem.

Comissió de Treball del Projecte “Salvem el nostre pati”

Una segona manera de col.laborar és ajudant-nos a trobar els materials necessaris per poder portar a la pràctica les idees proposades. Aviat anirem publicant articles al blog de l’escola amb els materials necessaris. Si podeu ajudar-nos, només ens heu d’escriure al correu electrònic  salvemelpati@lesferreries.cat

Per últim, quan tinguem tot a punt per fer les transformacions al pati de l’escola, farem una o varies Trobades de cap de setmana: Canviem el pati de la nostra escola , on tots i totes que vulguin ajudar sereu benvinguts/des. Serà el pas definitiu per la transformació del pati de l’escola: pintar parets, terra i materials; fer els sorrals; cavar i construir les estructures necessàries; etc. Aviat us informarem de les dates i de com poder apuntar-vos a aquesta trobada.

Gràcies per ajudar-nos a construir una escola millor.