Activitats de les SAFS 2018. Dilluns 18 de juny

Avui, és el primer dia amb el qual hem encetat la Setmana de l’activitat física i la salut. Els nens i nenes dels diferents han gaudit d’una gran diversitat d’activitats.

Els alumnes d’infantil han jugat amb bombolles; els de 2n, 4t i 6è han realitzat un tastet de bàsquet, gràcies al CB Palafolls i tastet de Kenpo Karate, gràcies a en Ramon Garcia; taller d’Alimentació saludable a càrrec de la Diputació de Barcelona que han rebut els nens i nenes de 2n i 3r; els alumnes de 5è ha fet una bicicletada organitzada per la Policia de Palafolls; i, avui, els alumnes de 5èA han tingut un primer contacte amb el Taekwondo gràcies a JULS Palafolls.

En els següents enllaços trobareu les fotos:
Bombolles Educació infantil
Tastet de bàsquet 1r, 4t i 6è