SAFS 2018

Aquesta setmana, que és l’última d’aquest curs, que millor que acabar-la amb un munt d’activitats per aprendre jugant i conscienciar als nostres alumnes de la importància de tenir unes bones actituds respecte l’activitat física i la salut.

A través d’aquest article us informem de les diferents activitats i el material que han de dur els nens i nenes de casa:

DIJOUS 21
EDUCACIÓ INFANTIL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Jocs d’aigua GIMCANA COOPERATIVA (Organitzada pels alumnes de 6è)
Banyador, tovallola, xancletes (millor lligades)/calçat que es pugui mullar i muda de recanvi
Cada dia haurem de venir amb roba i calçat esportiu adequat, una motxilla petita on portarem l’esmorzar i l’aigua, i una gorra. La crema solar la portem posada de casa.

DILLUNS 18

Juguem amb bombolles

Tallers d’alimentació saludable

Tallers d’alimentació saludable

Bicicletada

Taekwondo (5è A)

Bicicletada

Xancletes/sabates que es poden mullar i muda de recanvi Bicicleta en bones condicions i casc

DIMARTS 19
INFANTIL 1R 2N 3R 4T

A partir de les 9 del matí: CURSA ATLÈTICA a la Rambla de les Ferreries, esteu tots convidats a que vingueu a animar i a veure als nostres alumnes!!!!

Balls i cançons motrius. Taekwondo (5è B) Bitlles catalanes
Una muda per si es convenient canviar-se

DIMECRES 20
INFANTIL 1R 2N 3R 4T