A LES AULES DE P3 JA TENIM NOM!

Els nens i nenes de les aules de P3 ja tenim nom per la classe!!!

Els primers dies d’escola ens van visitar uns entranyables personatges, una Fada i un Follet molt divertits que ens van engrescar a buscar un nom per cadascuna de les aules de P3. Quina il·lusió! Triar un nom per la classe entre tots i totes!

“Com ho farem?”, vam pensar. La Fada i el Follet, que tot ho escolten, ens van ajudar. I sorpresa! Ens van obsequiar amb una mà de contes perquè escollissim un títol com a nom per la classe. Així entre Caputxetes, Patufets, Gats amb botes, Set Cabretes… ens va tocar decidir. Després de donar-li voltes cadascú va dir la seva… i van sortir els noms més votats!

Som la “Classe del Cargol i l’herba de poniol” i la “Classe dels tres porquets”!