Trobada Inter Escolar a 2n

Famílies de 2n,

ahir vàrem poder gaudir d’un súper dia ple d’esports i danses tradicionals d’arreu del món, juntament amb altres escoles de la zona (Blanes i Malgrat) a la ciutat Esportiva de Blanes.

Estem molt contents de poder gaudir dels beneficis que genera aquesta trobada, tan en el sentit de realitzar educació física, com des del punt de vista de les relacions entre iguals, la cooperació, el treball en grup, els valors, l’autonomia personal…ja estem comptant els dies que ens falten per poder tornar a repetir en la Trobada d’esports i activitats alternatives a cicle mitjà.

Aquí teniu algunes de les imatges i vídeos del que va ser la jornada d’ahir.

Ciutat Esportiva de Blanes