Taller d’habilitats socials

Bon dia famílies,

Dilluns 14 de febrer els alumnes de 2on van realitzar un taller de “La Quarta Finestra” per a treballar les Habilitats Socials. En aquest taller vam fer exercicis i jocs dramàtics perquè coneguin i posin en pràctica diferents habilitats comunicatives que els ajudin a millorar l’autoconeixement, l’autoestima i la interacció amb els altres afavorint relacions més positives. A través d’aquestes activitats van treballar el procés d’aprendre a escoltar activament i aprendre a expressar-se, per mitjà de la cooperació i la resolució de conflictes.

Primer vam començar amb un escalfament en parelles d’activació corporal amb el joc de les estàtues i després de no trepitjar-se. A continuació, un roleplaying amb simulacions de personatges i conflictes (parelles i petit-grup) amb un diàleg establert i ells havien de pensar la situació. Per finalitzar, vam realitzar un laboratori pràctic representant alguna situació de conflicte i eines per tal de resoldre-ho comunicant-se.

S’ho van passar d’allò més bé i va ser molt productiu!

Aquí teniu les fotos del taller.

TALLER HABILITATS SOCIALS

LA QUARTA FINESTRA