Projecte intercicles I4A – 6èA

Hola famílies!
Ja estem acabant el 2n trimestre i els alumnes d’I4A i 6èA hem finalitzat el nostre projecte conjunt relacionat amb el civisme i la tinença responsable d’animals. Al llarg de quasi tres mesos hem après un munt de coses sobre els gossos gràcies a la visita del Mestre Pelut, del Francis i de l’Eva, que van portar les seves mascotes a l’escola i ens van explicar com s’han de cuidar, les seves necessitats, la documentació que els identifica, les diferents feines que poden dur a terme, com ensinistrar-los… També hem treballat cooperativament altres aspectes, hem fet recerca a les xarxes i sobretot, hem après que ÉS MOLT IMPORTANT RECOLLIR LES SEVES CAQUES. Per això hem cregut convenient finalitzar la nostra tasca elaborant uns cartells informatius que hem penjat i escampat per tot Palafolls per tal de conscienciar als propietaris i propietàries de gossos d’aquesta necessitat, perquè ja sabeu que “Trepitjar una caca, és una merda…”.
Ha estat un projecte en equip molt bonic i engrescador que esperem tingui una repercussió positiva a la nostra vila. També volem agrair la col·laboració de l’ajuntament de Palafolls, en especial a la regidora Sònia González i a Ràdio Palafolls que en tot moment ens han fet costat.

FOTOS PROJECTE
PENJADA CARTELLS