La Vella Quaresma de 2n!

Infants i famílies de 2n!

Ja han arribat les merescudes Vacances de Setmana Santa, però abans, hem tingut que anar traient les cames a la nostra Vella Quaresma. Però aquesta no era com totes, la nostra anava carregada de boniques sorpreses!!

La 1a pota la va treure l’Arcadi i ens va ensenyar les medalles guanyades a totes les maratons que ha fet, és tot un gran esportista aquest Arcadi!!

La 2a, la Núria Vidal, que és un experta en teatre, ens va obsequiar amb dos contes preciosos a la bibliopati.

La 3a, qui no coneix a la monitora del menjador, la Mari Carmen! quines meravelles que fa cosint! vàrem quedar al·lucinats!!

La 4a, la nostra mestra de robòtica, l’Anna que ens va deixar escollir la cançó del timbre de la setmana i com no…la Clika va ser l’escollida!

La 5a, ui aquesta, va ser tot un plaer deixar-li treure a l’escriptora Anna Manso, quin plaer tenir-la entre nosaltres!

I la 6a i 7a, en Fèlix i la Sabina, per tota l’ajuda que ens estan donant en el projectes dels tresors de Palafolls!!

A totes i tots ells, moltíssimes gràcies per haver compartit moments tant bonics amb nosaltres!

No us perdeu el recull de  fotos que us hem preparat!!!

Una abraçada de xocolata,

Míriam i Raquel