FERRERECICLATORS: Campanya de reciclatge d’instruments d’escriptura.

Benvolgudes famílies de l’escola les Ferreries de Palafolls i especialment d’I4B i de 2nB,

Ja hem conclòs el projecte compartit sobre reciclatge anomenat FERRERECICLATORS! El treball a l’aula ha tingut tres fases: anàlisi de l’entorn, sensibilització del problema mediambiental, i implicació de la canalla en el reciclatge. És en aquesta tercera fase que, amb ajuda de l’empresa Terracycle hem pres la iniciativa de reciclar els instruments d’escriptura de l’escola. Per tal de fer la campanya i de traslladar la informació a tota l’escola hem fet un vídeo sota l’eslògan: AJUDA AL MÓN A RECICLAR.
Si voleu veure el vídeo, clica a la imatge: