Espai infantil biblioteca Enric Miralles Palafolls

Benvolgudes famílies,

Us transmetem aquesta informació que ens fan arribar des de la Biblioteca Enric Miralles perquè us animeu a participar:

Benvolgudes nenes i nens de les escoles!
Des de l’Àrea d’Educació i la Biblioteca Enric Miralles de Palafolls us volem fer una proposta molt i molt interesant, abans però, us volem explicar de què tracta i perquè.
La biblio treballa cada dia per oferir-vos allò que necessiteu: millora del fons bibliogràfic, prestacions informàtiques, atenció personalitzada… però, no trobeu res a faltar?
Ajá! Els espais! Ha arribat el moment de renovar la sala infantil i juvenil!
La Unitat d’arquitectura bibliotecària i un gran equip tècnic, han pensat i dissenyat les diferents àrees per complir tots els objectius proposats per la biblio i pel vostre gaudi.
Però, per què us fem aquesta comunicació tan personalitzada? Doncs perquè, un cop més, us volem fer partícips d’aquest projecte. Com? Desplegant el vostre art!
Entre d’altres millores, la sala d’infantil comptarà amb uns coixins per seure al terra i hem pensat que aquests podrien portar serigrafiats els vostres dissenys, és per això que volem dur a
terme un taller de manualitats a la mateixa Biblioteca el proper dissabte 15 d’octubre a partir de les 10:30h, de la mà de la Caterina Miralles Tagliabue, filla de l’arquitecte que va dissenyar-
la i que porta el seu nom que, a més de conduir l’activitat explicarà la història de l’equipament.

Per formalitzar aquesta assistència és molt important que prèviament us inscriviu al correu b.palafolls.em@diba.cat

Estem segurs que amb aquest nou projecte us sentireu un xic més a prop de nosaltres.

Us esperem,

Biblioteca Enric Miralles