DENIP 2020

Un any més, a l’escola hem tornat a celebrar el Dia Escolar de la No-Violència I la Pau (DENIP), el qual es celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

Per commemorar aquest dia, prèviament a les aules es van realitzar diverses activitats per difondre els valors de la no-violència i la pau. Per culminar aquest treball, tots els nens i nenes de l’escola ens vam reunir a l’escola del pati per cantar “Si tingués la màgia d’un mag” de la Dàmaris Gelabert amb varetes els més petits, amb llenguatge signat des d’EI5 fins a quart de primària i els més grans amb percussió.

A continuació, en l’àlbum podreu veure les fotos i més avall el vídeo de tots i totes cantant o fent percussió.

Fotos DENIP 2020