Carnestoltes 2024

Durant la setmana del carnestoltes, els passadissos de l’Escola Les Ferreries s’han omplert de color, rialles i creativitat, amb activitats temàtiques que han fet de cada dia una experiència única.

La diversió va començar el divendres 2 de febrer, quan va arribar el Rei Carnestoltes en un acte conjunt de les dues escoles de Palafolls organitzat per les AFA dels dos centres i l’Ajuntament de Palafolls on l’alumnat va poder gaudir d’un esmorzar de pa amb xocolata, de música i del pregó dels reis i la reina Carnestoltes amb les consignes per cada dia de la setmana:

• Dilluns, l’ambient es va tornar més relaxat quan tots van venir a l’escola en pijama.
  • Dimarts l’originalitat va ser la protagonista quan els alumnes van arribar representant un ofici.
  • Dimecres l’alumnat va arribar amb la cara pintada de colors vius i dissenys creatius.
  • Dijous va ser el dia dels pentinats originals, els quals vàrem poder lluir per tot Palafolls en celebrar el dijous llarder a la tarda anant a berenar per diferents indrets del nostre poble.

Finalment, el divendres va marcar el fi de la celebració amb la gran Rua de Carnestoltes al llarg de tota la Rambla Les Ferreries, gràcies a l’inestimable ajut dels pares i mares que van muntar la Rua amb cotxes farcits de decoració i música. La jornada va culminar amb una divertidíssima festa on la música i el ball van unir a alumnes i docents en el pati de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra implicació i col·laboració!

A continuació teniu els enllaços als àlbums de les moltes activitats que s’han fet per Carnaval.

PREGÓ REI CARNESTOLTES
EDUCACIÓ INFANTIL CICLE INICIAL CICLE MITJÀ CICLE SUPERIOR