Carnestoltes 2020

Des de divendres 14 de febrer que ens va arribar el Rei Carnestoltes a dir-nos les consignes, hem tingut una setmana ben esborrajada i divertida perquè és Carnaval!!!!

Cada dia amb una consigna diferent, el dijous a la tarda vam celebrar el dijous llarder sortint de l’escola per berenar per diferents espais del poble i, per acabar, el divendres per la tarda amb la gresca i la disbauxa de la rua per la vila, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, sense ells no seria possible.

Si voleu veure el dia a dia d’aquesta setmana de la nostra escola, cliqueu en els enllaços dels diferents àlbums.

Pregó rei Carnestoltes 2020

Consignes Carnestoltes Educació Infantil