Com cada curs, a la classe de “Les aranyetes” hem celebrat amb molta il·lusió els aniversaris de tots els infants. Cada volta al sol ha estat un moment especial per compartir, recordar vivències i veure com han crescut els companys i companyes.
Amb una petita cerimònia plena de significat, hem comptat els anys, escoltat les seves històries i celebrats junts aquest dia tan important per cada infant.
Gràcies, famílies, per acompanyar-nos i fer que cada aniversari sigui un record tan bonic!


