3r CONEIX ELS NOSTRES AMICS DE MAS PRATS

El dilluns 5 de juny vam fer una trobada amb els nostres amics de Mas Prats. Durant el curs de tercer a l’hora de “Fem d’escriptors” ens hem cartejat amb els alumnes de 3r de primària de l’escola Mas Prats. Primer nosaltres vam escriure i vam anar a correus a enviar la carta. Fa un mes, han començat a rebre les respostes i cal dir, que els hi ha fet molta il·lusió rebre una carta a la seva bústia al seu nom.

Així doncs, per tancar l’activitat, hem fet una trobada a l’escola Les Ferreries per poder conèixer en persona i saber més coses d’ells.

Primer ens vam buscar i trobar, després vam fer un joc de preguntes per coneixen’s millor, tot seguit, vam partir el grup i uns van fer jocs cooperatius i els altres van fer una gimcana per l’escola per conèixer els diferents llocs.

Finalment, vam esmorzar junts i els vam convidar a un got de suc, beguda de cacau o aigua.

Esperem amb molta il·lusió que el curs vinent continuem treballant amb ells.

Les tutores de 3r

Sílvia, Helena i Meritxell