1r dia Setmana de l’Activitat Física i la Salut 2023 (SAFS). Dimecres 14 de juny

Avui hem iniciat la 9a. Setmana de l’Activitat Física 🤸‍♀️i la Salut 🍏(SAFS) amb moltes ganes i Il·lusió 😄
Cada dia us anirem penjant les fotos 📸 de les activitats que s’han realitzat al llarg del matí (final de l’article) i us anunciarem les activitats 🤸‍♀️ de l’endemà.

Per cada dia de les SAFS tot l’alumnat ha de portar:

• Crema solar 🧴posada de casa 🏠
  • Roba i calçat esportiu 👟
  • Gorra 🧢
  • Motxilla petita 🎒 amb l’aigua, l’esmorzar i una samarreta de recanvi.

Activitats programades per demà dijous 15 de juny:

Infantil: cuiners en acció! Esmorzar saludable, pinxos de fruita 🍡 .

EI5A: Taller “Pren fruita 🍏  cada dia” de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Palafolls impartit per Funbrain.

1r i 2n de primària: Muay Thai 🇹🇭

1r de primària: Taller “Vigila amb el Sol, Solet” 🌞  de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Palafolls impartit per Funbrain.

2n i 4t de primària: atletisme 🏃‍♂️ 🏃‍♀️ amb la col·laboració del Club Atletisme Palafolls

3r de primària: Taller “Vaig net, estic content” 😀   de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Palafolls impartit per Funbrain.

3r i 4t de primària: ioga 🧘‍♀️ i bàsquet 🏀 i 4t B taller alimentació saludable 🥣.

5è de primària: Acte de cloenda de l’educació viària a càrrec de la Policia Local de Palafolls.
Bicicleta 🚲   o patinet 🛴 (segons l’opció escollida pel nostre alumnat) i casc d’ús obligatori.

6è de primària: plogging 🧹

A CONTINUACIÓ, ELS ÀLBUMS DE LES ACTIVITATS D’AVUI DIMECRES 14 DE JUNY:

Educació infantil: Jocs tradicionals

1r Hip Hop

2n Taller “L’esmorzar és la clau”

3r Hip Hop

4t Taller “Els aliments la nostra energia”

5è Taller “Menja bé, et sentiràs bé” i Bàdminton

6è Taller “I tu, què fas davant el tabac?” i Bàdminton

Moltes gràcies a les entitats i persones col·laboradores que venen a impartir activitats a la nostra escola.