1r Anem a l’Aquàrium
Bon dia famílies, Els i les alumnes de primer dimarts van anar a visitar a l’Aquàrium, ja que som la classe dels taurons (1r B), les sirenes i els tritons (1r A). Primer vam fer una visita guiada d’una educadora per la zona dels aquaris on vam aprendre moltes coses i també en vam consolidar […]
1r Anem a l’Aquàrium Llegeix més »












