Excursió a l’univers de 2n

Bona tarda famílies,

Avui les i els alumnes de 2n hem anat d’excursió a Sant Feliu de Buixalleu a Can Vandrell.

Hem explorat els sistema solar fent algunes proves i i jocs amb els planetes. A l’escola havíem après molt sobre l’univers i amb aquesta excursió hem acabat de consolidar i ampliar tots aquests aprenentatges viscuts de diverses formes. Ens ho hem passat d’allò més bé, aprenent coses molt interessants com si fóssim astronautes de veritat!

A la sala del “cielito” gràcies a la màgia de la llum fosca i les pintures fluorescents i a una projecció molt especial, hem conegut els secrets de La Lluna, la seva relació amb el nostre planeta i les característiques de la Terra versus els altres planetes de l’espai.

En aquest recull de fotografies ho podreu veure i comentar amb els vostres fills i filles. FOTOS