Convocatòria Junta Extraordinària

El passat 28 de novembre de 2022 es va cel·lebrar la reunió anual amb els socis i sòcies de l’AMPA. A l’ordre del dia constava la proposta de canvi de nom de l’entitat, d’AMPA a AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), ja que en els darrers anys el perfil de les famílies de l’escola ha anat canviant i ja no som només mares i pares, sinó que les estructures familiars actuals són molt diferents a anys enrere i cal adequar-ho als temps actuals, al igual que fa dècades existien les APA (Associació de Pares d’Alumnes) i posteriorment es van anomenar AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes).

La proposta va resultar aprovada per 6 vots a favor, 0 vots en contra i 2 vots en blanc, d’un total de 8 socis i sòcies assistents a la reunió.

Com ja es va informar a la reunió, per tal de fer aquest tràmit caldrà modificar els estatuts de l’entitat i donat que els que tenim són de l’any 2007 aprofitarem per modificar diversos punts per tal que s’adaptin als temps actuals.

Per aquest motiu convoquem als socis i sòcies de l’AMPA a la reunió extraordinària que tindrà lloc el proper DILLUNS 13 DE MARÇ a les 20:00h en primera convocatòria i a les 20:10h en segona convocatòria, la reunió es celebrarà al menjador de l’escola.

Tal i com mana la normativa, adjuntem còpia de la convocatòria amb l’ordre del dia, còpia dels estatuts vigents de l’any 2007 i còpia de l’esborrany dels nous estatuts. Els articles a modificar són els núm. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 23, 27 i la disposició final (els trobareu marcats en color groc).

Esperem comptar amb la vostra presència.

AMPA FERRERIES