Acords de Consell Escolar

31 de gener de 2023

1. Es comparteix i queda aprovada l’acta del Consell Escolar del 14 d’octubre del 2022.
    2. Es presenta i s’exposa la liquidació de l’any 2022. Queda aprovada.
    3. Es projecta i s’exposa el pressupost per a l’any 2023. Queda aprovat.
    4. Revisió de les NOFC. A petició de l’AFA s’inclou el punt referent a l’estat d’elaboració de les NOFC.  La comissió de benestar de està treballant en la gestió del conflicte i el càstig. S’explica que les NOFC estan en procés de revisió i que estan en la llista de tasques pendents. Actualment, tant la coordinadora de benestar i altres mestres del claustre s’estan formant en aquest aspecte per poder donar resposta finalitzar l’actualització del document al llarg del curs.
    5. Torn obert de paraula: Es parla de l’estat de l’avaria del terra radiant. S’agraeix a l’Ajuntament la solució provisional al problema i la implicació des del primer moment.

14 d’octubre de 2022

1. Es comparteix l’acta del Consell Escolar del 14 de juny de 2022 i queda aprovada.
    2. Es comparteix la memòria del curs 2021-2022 a tots els/les membres del Consell Escolar amb la convocatòria a la reunió. Una vegada llegida, es comenten les valoracions globals recollides al final de la memòria. La memòria del curs 2021-2022 queda aprovada.
    3. Es comparteix i es projecta la Programació General Anual, es fa la justificació del document i s’expliquen els objectius segons cada àmbit. També s’expliquen les altres actuacions.
    4. Formació de les comissions del Consell Escolar:
                              a) Econòmica: Silvia Casas, Maria Ferran, Xavier Admetlla, Encarna Pérez i Gema Moruno.
                              b) Menjador: Silvia Casas, Patricia Duarte, Sandra Bernat, Magda Novell i Jose Ballesteros
                              c) Diversitat: Silvia Casas, Xavi Navarro, Moisés Sevillano, Clara Casté i Sandra Riba
5. Torn obert de paraula: S’informa que l’escola no ha estat seleccionada pel projecte MAGNET.

11 de juliol de 2022. Consell Escolar Permanent

1. S’informa i es comparteix el Pre-projecte Magnet en Consell Escolar Permanent Extraordinari. S’aprova per unanimitat.