MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

? Del 13 al 17 de juliol      ?  Horari: de 9 a 13h

LLista de sol·licituds assignadesINFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES la lió

Llista d’espera: INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA la lió

Llista de l’alumnat preinscrit al centre: INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME la lió

Documentació:

• Fotocòpia carnet de vacunació

• 2 fotografies mida DNI

* Recordeu adoptar les mesures de protecció oportunes:  mascareta, distanciament físic i bolígraf propi.

Si algú no té disponibilitat per fer la matriculació presencial, pot enviar la documentació al correu electrònic:  escolalio25@gmail.com

Deures d’estiu de 6è

Aviat començarà l’etapa de descans estiuenc. Us recordem que és important que els nois i noies continuïn amb la pràctica d’habilitats directament relacionades amb la competència comunicativa lingüística i la competència matemàtica. Per això es lliura un dossier amb activitats diverses per tal que l’alumnat… Llegeix més»

Pla d’obertura del centre